یادواره شهدای بلوار آیت الله کاشانی قم

شهدا راهتان را ادامه می دهیم .

یادواره شهدای بلوار آیت الله کاشانی قم

شهدا راهتان را ادامه می دهیم .

قال رسول الله صلی الله علیه و آله :
فوق کل ذی بر بر حتی یقتل فی سبیل الله فاذا قتل فی سبیل الله فلیس فوقه بر.
رسول خدا(ص) می فرماید :
بالاتر از هر کار خیری، خیر و نیکی دیگری است تا آنکه فردی در راه خدا کشته شود، و بالاتر از کشته شدن در راه خدا خیر و نیکی نیست.
وسائل الشیعه، ج11، ص10، حدیث 21

بایگانی

شهید داوود احمدی

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ب.ظ

             شهید داوود احمدی    

بیوگرافی شهید داوود احمدی

نام پدر :

علی

محل تولد  :

قم

تاریخ تولد  :

1354

اعزامی  :

ارتش

محل شهادت : 

دهلران

تاریخ شهادت : 1/12/78

 

مزار شهید :

 

وصیت نامه  :

نداریم.

 



قائم رایانه 

  • خادمین شهدا

شهید داوود احمدی

نظرات  (۱)

من عباس حدادی از خرم آباد به صورت اتفاقی این مطلب رادیدم . تازه استخدام ارتش شده بودم که با داوود آشنا شدم و خیلی زود او به بهترین و صمیمی ترین دوستم تبدیل شد، من شهادت میدهم این که میگویند شهدا بنده های خاص خدا هستند واقعیت دارند برای اینکه داوود همیشه ارزوی شهادت را داشت و میگفت من بخاطر اینکه شهید شوم به ارتش پیوستم،بعد از شهادت او همیشه دوست داشتم به خانواده ایشان سرکشی کنم و دیدار کنم ولی نمیتوانستم آن خانه را بدون شهید تصور و تحمل کنم، انشالله روزی با شهید محشور شوم وپیش خداوند شفاعت من را بکند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی