یادواره شهدای بلوار آیت الله کاشانی قم

شهدا راهتان را ادامه می دهیم .

یادواره شهدای بلوار آیت الله کاشانی قم

شهدا راهتان را ادامه می دهیم .

قال رسول الله صلی الله علیه و آله :
فوق کل ذی بر بر حتی یقتل فی سبیل الله فاذا قتل فی سبیل الله فلیس فوقه بر.
رسول خدا(ص) می فرماید :
بالاتر از هر کار خیری، خیر و نیکی دیگری است تا آنکه فردی در راه خدا کشته شود، و بالاتر از کشته شدن در راه خدا خیر و نیکی نیست.
وسائل الشیعه، ج11، ص10، حدیث 21

بایگانی

شهید سعید احمدی

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ

بیوگرافی شهید  سعید احمدی

نام پدر :

 علی

محل تولد  :

 اراک

تاریخ تولد  :

1346 

اعزامی  :

 بسیج

محل شهادت : 

 فاو

تاریخ شهادت :

 1364/12/04

مزار شهید :

 بهشت زهرای تهران قطعه 44 ردیف 4

وصیت نامه  :

 داریم

وصیتنامه

شهیدسعید احمدی

وقاتلوهم حتی لا تکونو فتنه.

ای مومنان با کافران جهاد کنید تا در روی زمین فتنه و فسادی نماند.

به نام الله به یاد الله و برای الله و به یاد شهیدان.

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام درود بر شهیدان مظلوم کربلای ایران، از غرب تا جنوب، که در هر گوشه و کنارش خون شهیدی نقش بسته است.

با سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام امت و یاران باوفایش که در جبهه­های حق علیه باطل می­­جنگید و به امید آزادی اسرا (انشاءالله)

خدمت پدر و مادر عزیزم سلام عرض می­کنم و امیدوارم سلام من را از راهی دور و قلبی نزدیک بپذیرید که در نهایت خلوص و ارواح پاکی به قلبی دیگر پیوند خورده است و روحی که در طلب کمال است و برای صفای روان می­کوشد. پدر جان امیدوارم غم زمانه حزنی بر هالة صورتت نیافکنده باشد و کوچکی دنیا با بزرگی رنجهایت قلب بزرگت را آزار ندهد.

بارالها از تو عاجزانه استدعا دارم که شهدای ما را با شهدای کربلای حسینی محشور بگردانی.

پدر و مادرم نمی­دانم که بعد از رفتن من،من را حلال می کنید یا نه پدر جان نمی­دانم با این آزار و اذیتی که من در طول عمر بیهوده به تو کردم، آیا مرا مبخشی یا نه و تو مادر نمی­دانم پسرت را حلال می­کنی یا نه.

پدر و مادرم امیدوارم که بعد از رفتن من از خداوند متعال طلب آمرزش من را بکنید.

و دوست دارم من را در جمع شهیدان به خاک بسپارید.

وصیتنامه:سعید احمدی

 فرزند:علی به قلم خودش

نامه های شهید سعید احمدی

64/12/2

بسمه تعالی

با سلام درود بر پیکر شهیدان عملیات والفجر 8 که مظلومان و عاشقانه به لقاءالله پیوستند.

با سلام و درود بر پدرعزیزم و مادرم امیدوارم که حالت خوب باشد آری اگر از احوالات این جانب حقیر بخواهید الحمدالله حالم خوب است باری پدر جان سلام من را به افراد خانواده و رفقا برسان راستی تلگراف که نوشته بودم به دستتان رسید یا نه.

پدر جان عجله دارم و دیگر سرت را درد نمی­آورم و شما را به خدای بزرگ می­سپارم فقط از تمامی خواهم به در آخر نمازهایت بیاد رزمندگان و شهدایی که بین ما بودند ولی الان نیستند باشید که دعای شما پدران مستجاب گردد.

خداحافظ

دوستدار شما سعید احمدی

نامه آقای حدادی به شهید سعید احمدی 

1364/03/23

بسمه تعالی

با درود بر امام زمان و نایب بر حقش امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با سلام به شهدای گلگون کفنی اسلام  ... سلام علیکم. سعید آقا

پس از عرض سلام سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم که حالتان خوب باشد و هیچ ناراحتی نداشته باشی و همیشه صحیح و سالم در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران به دفاع اسلام و کشور اسلامی آماده باشید باری اگر از احوالات این جانب سید محسن حدادی خواسته باشید بحمدالله حالم خوب است و عمری است که به دعا گویی شما مشغول می­باشم سعید جان دفعه قبلی که به مرخصی رفتم به در خانه شما رفتم داداش شما گفت که سرکار است بعد از چند روز دیگر آمدم پدر شما آمد گفتم سعید کجاست با ناراحتی گفت رفته جبهه مثل این که خیلی برای شما ناراحت بود خلاصه من دوتا پا داشتم دوتا دیگر هم قرض کردم و رفتم گفتم اگر واستم می­زنه توی گوشم شوخی کردم خوب سعید جان دیگه چطور هستی انشاءالله که هر چه زودتر بیایی و در انرژی همدیگر را ببینیم سعید اگر توی گروهان شما مجتبی بی­طرفان است بگو محسن حدادی سلام رساند آخرش رفتی انشاءالله هم اینجا بیایی خیلی بهتر است سعید جان به خدا اونقدر دلم برایت تنگ شده است که حساب ندارد سعید برایم بنویس کی اعزام می­شوید گمان کنم دیگر چیزی نمانده باشد خوب سعید جان موقع نماز مغرب است دیگر باید زحمت را کم کنیم و از شما خداحافظی کنیم.

راستی نامه شما در روز 22/3/63 به دست بنده رسید.

تا جام عجل نکرده­ام نوش      هرگز نکنم تو را فراموش

خدانگهدار شما


  • خادمین شهدا

شهید سعید احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی