یادواره شهدای بلوار آیت الله کاشانی قم

شهدا راهتان را ادامه می دهیم .

یادواره شهدای بلوار آیت الله کاشانی قم

شهدا راهتان را ادامه می دهیم .

قال رسول الله صلی الله علیه و آله :
فوق کل ذی بر بر حتی یقتل فی سبیل الله فاذا قتل فی سبیل الله فلیس فوقه بر.
رسول خدا(ص) می فرماید :
بالاتر از هر کار خیری، خیر و نیکی دیگری است تا آنکه فردی در راه خدا کشته شود، و بالاتر از کشته شدن در راه خدا خیر و نیکی نیست.
وسائل الشیعه، ج11، ص10، حدیث 21

بایگانی

شهید محمد مهدی انصاری

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ب.ظ

             شهید محمد مهدی انصاری    


بیوگرافی شهید محمدمهدی انصاری

نام پدر :

محمد تقی

محل تولد  :

 

تاریخ تولد  :

 

اعزامی  :

 

محل شهادت : 

 

تاریخ شهادت :

16/6/65

مزار شهید :

 

وصیت نامه  :

دارد.

 




کدشناسایى  :1083711

کدبایگانى  :6515435

نام  :محمدمهدى

نام خانوادگى  :انصارى

نام پدر :محمدتقى

محل‌صدورشناسنامه   :

 تاریخ شهادت  :16/06/65

                                                   وصیت نامه شهید محمدمهدى انصارى

                                                                  بسمه تعالی                               

  25/5/65


اى خوشا با فرق خونین

به لقاء حق رفتن سر جدا پیکر جدا به لقاء الله رفتن من مى‌خواهم با روى سفید از دنیا بروم . روى سفید شهادت در راه خداوند، روى سیاه مرگ در رخت‌خواب است

بسم رب الشهداء و الصدیقین


به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود بیکران بر امام عصر (عج) امام زمان سلام الله علیه آن یار دل امت اسلام و روشن‌کننده قلب رزمندگان و نگاه‌دارنده امام و پیروزى‌بخش انقلاب و حکومت اسلام و قرآن و با سلام و درود بى‌کران بر آن پیر جماران و آن یار امت و یار رزمندگان و امید امت و امام خمینى و بر تمامى شهیدان پاک بازى که مردانه پاى خود را در میدان نبرد گذاشتند و جان خود را فداى اسلام و قرآن و مکتب انقلاب امت و امام خود کردند و به تمامى سنگرنشینان و یاران و دل‌سوختگان امت  و حماسه‌آفرینان روز و شب و یاران حسین که مردانه به خصم  زبون حمله بردند تا آنهایى که مى‌خواهند به حریم اسلام و قرآن ایران تجاوز کنند، به درک واصل سازند آرى آن رزمندگان همیشه بیدار که آسایش و زندگانى خود را رها کردند به سوى جبهه‌هاى اسلام رفتند و دلیرمردانه پیش رفتند و جان خود را نثار اسلام نمودند روح‌شان شاد و راهشان پر رهرو باد.

بارى چند نکته لازم دانستم براى اینکه بر شما مادر و برادران عزیزم و خانواده محترم خاطرنشان سازم لطفا توجه بفرمایید. اول این که از راه دور خدمت مادر مهربان و گرامى سلام‌رسان مى‌باشم و خدمت برادران عزیزم و خانواه محترمشان سلام‌رسان مى‌باشم. اولین نصیحت به مادر بزرگوار که سالیان درازى براى من زحمت کشیده و سختى‌ها دیده،  متشکرم و لازم مى‌دانم که بگویم از اینکه موقع شهادت بر بالینم نیستى ناراحت و غمگین نباش و از جان و دل از من راضى باش و حلالم کنى که در روز قیامت با روى خندان صورتت را ببینم و از مرگم غمگین نباش چون مرگ حق است به سراغ همه مى‌آید پس چه بهتر است که انسان مرگش در راه خدا باشد و با نام الله از دنیا برود و اگر غمگین باشى روح من در عذاب مى‌باشد و غم و اشک و ناراحتى شما براى امام حسین و یاران باوفایش و فرزندان آواره آن حضرت باشد. و بارى لباس سیاه به تن نکن و ناراحت مباش چون شب شهادت من شب عروسى من مى‌باشد شهادت بهترین هدیه از طرف خداوند براى بندگان شایسته اوست. این نصیحت که به شما دارم از روحانیت و از ولایت فقیه جدا نشوید و پیرو ولایت فقیه باشید و امام و اسلام را تا مى‌توانید یارى کنید . قرآن و دعاها را زیاد بخوانید  یار مجروحین و شهدا باشید که بى دست و پا و سر جدا و لب‌تشنه از دنیا مى‌روند و از دوستان مى‌خواهم که در راه اسلام و شهیدان باشند و اسلحه از دست افتاده مرا به زمین نگذارید به سنگرها بروند و جاى خالى مرا پر نمایند . شهادت آرزوى نهایى من بود دوستان شهادت کمال انسان است . چند جمله است که انجام دهید.1- پیرو خط امام باشید.

2- قرآن زیاد بخوانید و به دستورات اسلام عمل کنید .

3- به نماز جمعه بروید و دعا در نماز یادتان نرود ، نهج البلاغه بخوانید.

4- جبهه‌ها را خالى نگذارید . به خانواده‌هاى شهدا و مجروحین سرکشى کنید . امام را دعا کنید و یاران امام را دعا کنید و پشتیبان ولایت فقیه باشید.

در پایان آرزوى سلامتى و طول عمر رهبر را از خداوند متعال خواستارم .

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم .

دین خدا را یارى کنید تا خدا هم شما را یارى کند

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته 








  • خادمین شهدا

شهید محمد مهدی انصاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی